Your Cart

Ondersteuning

Ontdek meer over onze producten en diensten…

Ondersteuning

Ontdek meer over onze producten en diensten…

magicsim-support-iphone-mobile.png

Troubleshoot voor je MagicSim Adapter

Veelgestelde vragen

Apple tot iOS 11.4.1: ga naar Instellingen –> Telefoon –> Sim Applicaties

Apple vanaf iOS versie 12.1: ga naar Instellingen –> Mobiele gegevens –> Sim Applicaties

Android‘s besturingssoftware, de SIM Toolkit is een app tussen de andere apps. U kunt deze ook vinden via de zoekbalk “”zoeken naar apps”” en zoeken naar “”SIM”” of “”Toolkit””.

STK-menu nog steeds niet gevonden

In het geval dat u het Sim Application menu (iPhone) of de SIM Toolkit app (Android) nog steeds niet kunt vinden, kan het zijn dat deze in ‘007 mode’ staat. Wij raden deze modus niet aan. Om deze modus te beëindigen kiest u ‘007’ en zoekt u vervolgens naar het Sim Application menu (iPhone) of de SIM Toolkit app (Android).

Als u twee SIM’s van verschillende netwerken gebruikt, kan het nodig zijn om je telefoon te ontgrendelen om beide te kunnen gebruiken met een Dual Sim adapter.

Dit komt doordat de pincode van je simkaart nog aanstaat. Bij het gebruik van je MagicSim adapter adviseren we je om de pincode van je simkaarten uit te zetten. Anders maak je niet optimaal gebruik van de primaire functionaliteit van je MagicSim adapter. Dit moet je dus mogelijk voor beide simkaarten doen. Hiervoor in de plaats kun je op je toestel een pincode zetten, waarmee je je toetel toch beveiligd.

Onze NO CUT-model adapters vereisen geen aanpassing aan je Simkaart. je Simkaart past gewoon in de adapter, die in je telefoon past. Voor meer details, zie de installatiehandleiding op de ‘Handleiding’ tab NO CUT productpagina. Onze CUT-modeladapters bieden een flexibelere oplossing, waarbij het overtollige plastic van je Simkaarten wordt afgesneden voordat ze in de adapter worden geplaatst. Dit proces is volledig omkeerbaar en eenvoudig uit te voeren. Voor meer details, zie de installatiehandleiding op het tabblad ‘Handleiding’ van de CUT-productpagina.

“Ja, met behulp van onze 2 of 3 SIMS ACTIVE apparaten.

Voor andere Dual Sim producten is het niet mogelijk om beide SIM’s tegelijkertijd actief te hebben, aangezien mobiele telefoons op dit moment slechts met één zender en ontvanger zijn gebojed. De ‘autoswitch’ functie op al onze producten stelt u echter in staat om te schakelen tussen je 2 SIM’s met een tijdsinterval, om u te verwittigen als u een oproep gemist hebt, een bericht hebt ontvangen, enz.”

Onze ELITE reeks van adapters maakt gebruik van onze nieuwe ELITE chip, speciaal ontwikkeld voor de nieuwste smartphone-modellen. Onze nieuwe chip biedt een naadloze ultrasnelle Simomschakeling en verbeterde prestaties in vergelijking met de vorige chips. Het ELITE gamma werd exclusief door ons bij MAGIC-SIM ontwikkeld en is enkel beschikbaar via onze website. Alle ELITE-modellen ondersteunen 5G, 4G/ LTE en worden geleverd met 1 jaar garantie.

Wij bieden volledige ondersteuning en advies als je problemen hebt met het installeren van je adapter. Voordat u contact met ons opneemt, dient u de installatiehandleiding te downloaden en de ondersteuningssectie van je product te bezoeken. Onze supportpagina’s bieden antwoorden op de meeste vragen. Als u nog steeds hulp nodig heeft, neem dan hier contact met ons op. Om ons in staat te stellen het probleem te beoordelen, kunt u je probleem beschrijven en uitleggen wat er precies gebeurt als u je adapter probeert te installeren, en het merk en model van je mobiele telefoon geven. Onze klantenservice staat altijd klaar om snel te reageren en te helpen het probleem op te lossen.