Top

Mijn bestelling






Eerst inloggen niet nodig
Ook al ben je nog geen klant, toch heb je dan al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te plaatsen. Bij afronding van de bestelling maak je gelijktijdig een account aan, waaraan de inhoud van de winkelwagen wordt gekoppeld.
Ben je al klant bij ons, dan worden bij afronding van de bestelling de producten automatisch verplaatst naar de winkelwagen die bij je account hoort.
       
Product niet in winkelwagen
Wanneer je 'cookies' niet hebt geaccepteerd kan het voorkomen dat je bestelling niet in de winkelwagen wordt geplaatst. De 'cookie' zorgt er namelijk voor dat de webwinkel je computer herkent. De cookie moet je accepteren om te kunnen bestellen. 
 
Prijzen incl. BTW
Alle getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
 
Gekozen producten bestellen
Wanneer je minstens één product hebt besteld, verschijnt deze in de winkelwagen. Door op de button "Naar winkelwagen" te klikken, start je het bestelproces.
 
Bestelprocedure
De bestelprocedure staat in een apart submenu.
 
Order annuleren / wijzigen
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, kun je de order niet meer annuleren. Om een efficiente verzending te realiseren sturen we orders geautomatiseerd door naar het Warehouse. De bestelling kunnen we dan niet terug draaien. Je kunt uiteraard van je recht op herroeping gebruik maken en je bestelling binnen 31 dagen retourneren. 
In het geval dat je geen prijs meer stelt op het bestelde product, kun je het aan ons retourneren. Kijk hiervoor bij het ruil- en retourproces.
 
Bevestiging per email
Direct na betaling van je bestelde product ontvang je een email met de factuur. Op het moment dat de bestelling bij PostNL is aangeleverd, ontvang je een email met het Track & Trace nummer.
Ontvang je geen email, controleer dan of de email is tegengehouden door je spamfilter. Spamfilters registreren over het algemeen dat een e-mail automatisch is verstuurd vanaf een automatisch systeem. Hierdoor worden deze emails soms onterecht als spam aangemerkt.
 
Status van bestelling
Het inzien van de status van je bestelling doe je eenvoudig door in te loggen. Vervolgens klik je op "Order-/bestelstatus" in het inlogscherm. Hier zie je ook de producten die je in het verleden bij ons hebt besteld.

terug naar menu Klantenservice