Top

We houden je graag als tevreden klant!







Klachten

We doen onze best om een goede service te bieden. Maar soms is dat niet genoeg. Een misverstand, miscommunicatie of iets anders, het kán een keer gebeuren.

Hebben ook de herroepingsmogelijkheid om je product te retourneren of de garantieprocedures niet geholpen?. Het liefst hebben we natuurlijk dat je contact opneemt met onze klantenservice. Biedt dit ook geen uitkomst, dan helpen we je graag met je klacht.

Via onderstaand contactformulier kun je een klacht indienen. Uiteraard kun je die ook mailen via info@magic-sim.nl. Zet in het onderwerp met hoofdletters "KLACHT", dan zullen we dit direct oppakken. Binnen 3 werkdagen nemen we contact met je op en binnen 14 dagen proberen we het samen eens te worden over de oplossing.

Geschillencommissie

Hebben we je toch niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je je klacht altijd nog voorleggen aan  De Geschillencommissie Webshop.

Wij zijn aangesloten bij De Stichting Webshop Keurmerk, dat op haar beurt weer is aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie Webshop. Zie ook artikel 17 in onze Algemene Voorwaarden. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
@